26 november 2013

Max Walter Svanberg

Keramiktavla från Rörstrand av Max Walter Svanberg till salu!

Jag kommer att sälja några saker framöver, konstverk som min far och mor haft i sin ägo, inga speciellt kostsamma saker även om vissa också måste kosta mer än det man hittar på Ikea. Jag talar om originalkonst av lite olika slag. Här startar jag med en keramiktavla av Max Walter Svanberg, storlek 32X26 cm. Rörstrand står för tillverkningen av tavlan och utgåvan är limiterad, tavlans namn är: "Imaginärt havandeskap medan solens beseglade döttrar visar havsvågens rörelser". Priset sätter jag i nuläget till 2.000:- Det kan komma att ändras men det som står här på min blogg när kontakt tages gäller förstås.

Kontakta mig här på bloggen först om intresse finns. Tavlan är felfri, med originalupphängning, Max's signatur ser ni på bild, och den sitter på tavlans framsida.

Max Walter Svanberg
"Imaginärt havandeskap medan solens beseglade döttrar visar havsvågens rörelser"
Max Walter Svanberg
Signatur
Vy ovanifrån
Vy från kanten

 

1 kommentar: